در کلاس های آموزشی مدرسین علاوه بر توانایی های آموزشی باید اطلاعات جامعی نیز از نحوه کلاسداری و نحوه برخورد با دانش آموزان داشته باشند تا بتوانند محیط کلاس را برای دانش آموزان به صورت جذابی درآورده و مفاهیم آموزشی را بهتر به دانش آموزان منتقل نمایند . برگزاری کلاس بیان شده است. محیط آموزشی کلاس برای مدرس می باشد که این قضیه با توجه به شادابی ذاتی که آموزش رباتیک و کار عملی برای دانش آموزان دارد ؛ با کمی دقت فراهم می شود. طرف شرکت باشد زیرا این سیستم بر مبنای مطالب ترم ها چیده شده و در صورت انحراف نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. برای دانش آموزان مهم می باشد و اگر این قضیه از طرف مدرس بی اهمیت جلوه کند یکی از فاکتورهای رقابتی کلاس از بین رفته و باعث برهم خوردن نظم آموزشی می شود. متفاوت از کلاس های تئوری می باشد، پس دقت داشته باشید که سیستم کلاس بر مبنای نشستن و گوش دادن دانش آموزان نمی باشد و صحبت و تعامل دانش آموزان یکی از نقاط قوت و اهداف ما می باشد ولی مدرس باید دقت داشته باشد که این روال به بی نظمی و هرج و مرج تبدیل نشود. می گیرند، این تماس ها و پاسخگویی مناسب به آن ها بسیار مهم می باشد و در تثبیت جایگاه کاری مدرس و نمایندگی تأثیرگذار است. و یا از دست دادن نمره اهمیت فراوانی بدهید و سعی در کاهش آن ها و عدم ماندگاری این حالات داشته باشید. رعب و وحشت در دانش آموزان بدست نمی آید ) کافی مدرس می باشد. ایجاد اشتیاق در دانش آموزان |