مشاوره تحصیلی - کودک - خانواده

وبلاگ شخصی کریم زنگنه ، کارشناس مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده - بازی درمانگر تخصصی کودک

مشاوره تحصیلی - کودک - خانواده

وبلاگ شخصی کریم زنگنه ، کارشناس مشاوره و دانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره خانواده - بازی درمانگر تخصصی کودک

المپیاد شیمی

آموزش المپیاد شیمی سایت رشد 

 

بانک سوال با پاسخ سایت رشد 

 

سوالات المپیادهای داخلی و خارجی (گروه شیمی همدان)  

 

مرحله دوم سیزدهمین المپیاد شیمی کشور 

 

مرحله دوم چهاردهمین المپیاد شیمی کشور 

 

مرحله اول و دوم پانزدهمین المپیاد شیمی کشور 

 

مرحله اول و دوم شانزدهمین المپیاد شیمی کشور 

 

مرحله اول و هفدهمین المپیاد شیمی کشور 

 

پاسخ سوالات المپیاد مرحله اول کشوری 90

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:44 http://www.imanschool.blogsky.com

کریم جان خوشال شدم که شناختی امید وارم حالت خوب باشه
شماره رو اشتباه بود
من وبلاگتو لین می کنم امید وارم تو هم وبلاگ منو لینگ کنی

وحید چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:41

سلام کریم
من از بچه های بلال هم دوره خودت بودم
خوشال شدم اسمتو دیدم اول شک داشتم تو باشی وقتی فهمیدم دبیر شکم بر طرف شد
چطوری خوبی چی کارا می کنی؟
شمارتو گم کردم وگرنه باهات تماس می گرفتم
من وحید بچه کرج

سلام وحید جان من الان چهره ات یادمه فامیلیتم فکر کنم کلهره، درسته؟ شماره تماسم 09159305079 هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد